SERVICE

Læs her om Gemina Termix' servicepolitik.

SERVICE

Gemina Termix' servicepolitik har til formål at understøtte vores samarbejdspartnere med professionel rådgivning og opbakning.

Slutbrugeren skal have en reel oplevelse af, at der bliver taget effektivt hånd om serviceproblemer, så tilliden til installatør og produkt fastholdes.

Opstår der behov for servicering, stiller Gemina Termix gratis vores omfattende produktviden til rådighed, så serviceopgaver kan løses gnidningsløst med så få omkostninger som muligt.

Opstår der - mod forventning kvalitets- eller funktionelle problemer med et Gemina Termix produkt inden for garantiperioden, er der tale om en reklamation. Reklamationer afvikles som beskrevet under punktet reklamation.
Private forbrugere skal tage kontakt til egen vvs-installatør.
 

Bjørn Barslund er Termix' servicetekniker

Servicedokumenter

FilnavnStørrelseSidst opdateret
 Certifikat VVS-autorisation.pdf 212 KB 11-11-2014
 GeminaTermix_garantibevis.pdf 107 KB 18-11-2016


Websitet anvender cookies for at huske dine indstillinger og registrere besøgendes adfærd til statistikken.

Det er OK